Έλαβα στην ηλεκτρονική διεύθυνση του «δελτίου των 11» την ακόλουθη επιστολή του τέως Αλβανού υπηκόου Basilis Fatsis.

«Διάβασα το κείμενο που γράφετε εδώ : http://dhmopshfisma.blogspot.com/2009/12/blog-post_2049.html#more . θα ήθελα πολύ να μάθω ποιος το έγραψε. Εάν εξαιρέσετε ότι έχασα 10 λεπτά από τη ζωή μου για να διαβάσω ένα προπαγανδιστικό κείμενο, μου αρέσει πολύ ο τρόπος γραφής του συγγραφέα. Λοιπόν αγαπητοί μου ελπίζω όλα αυτά που γράφετε εκεί να είναι απλά λόγο αγνοιας,εάν δεν είναι μπορώ να σας κάνω δωρεάν ψυχοθεραπεία. Βεβαια μπορεί να έχετε πρόβλημα να σας κάνει ψυχοθεραπεία ένας πρώην αλβανός Νυν έλληνας υπήκοοςπου κατάφερε να βγει πρώτος από τι σχολη του μπροστά από 400 ελληνόπουλα (σσ. area51gr: σύνδρομο επιδεικτικότητας). Αλλα εγώ προσφέρομαι γιατί δεν είμαι φασίστας ούτε με εσάς. Όσο για το αν είναι αντισυνταγματικό αυτό που κάνει η κυβέρνηση ελπίζω ότι από αγνοια γράφετε και ότι επίτηδες. Σας εύχομαι ολόψυχα να φτάσετε τις 60 χιλιάδες υπογραφές,είναι ένας μεγάλος στόχος μετά τις 28 χιλιάδες ψήφους τις χρήσης αυγής στις βουλευτικές εκλογές . Εάν όμως προσπαθήσουμε να μαζέψουμε υπογραφές εμείς για το αντίθετο ξέρετε σε ποσο χρόνο θα φτάσουν τα 5 εατομμύρια; Y.Γ: παραδίδω μαθήματα ελληνικής ιστορίας εάν θέλετε, γιατί μου φαίνεται ξεχάσατε τα 12 εκατομμύρια ελλήνων που είναι διάσπαρτη σε όλη τη γη» Αφού λοιπόν έγραψε .... (σσ. area51gr: φαίνεται καθαρά το Ελληνικό πνεύμα, ο σεβασμός, και η αίσθηση του ανήκειν, των ατόμων γειτονικών χωρών που απόκτησαν υπηκοότητα/ιθαγένεια με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο.. φανταστείτε πως θα μιλάνε με το νέο του ΠΑΣΟΚ...)